Вход и регистрация Вхід | Реєстрація Головна Каталог товарів Акція Кошик (0)
Зміна мовиRU
Телефон050 - 979 - 82 - 68063 - 767 - 55 - 34Viber Відеоогляди Доставка і оплата Гарантія та повернення Новина Про компанію
Телефон Life

Гарантія та повернення

   Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу, за умови збереження товарного виду купленого товару, упаковки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостів, зламаних деталей і т.д .;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • гарантійний талон в наявності.

   Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру (якщо в цьому є потреба, мається на увазі специфіка товару, наприклад навушники, камери, телефони), про те, що умови експлуатації не порушені. Обміняти або повернути товар Ви можете звернувшись до менеджера нашого оптового інтернет магазину, для подальшої консультації. 

Як обміняти або повернути замовлення, який не підійшов, не сподобався і інше? За Законом України «Про захист прав споживачів»

   Переконайтеся, будь ласка, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки. Перевірте відсутність Вашого товару в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню: товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання), збережено його товарний вид і усі споживчі властивості.

У яких випадках гарантія не надається?

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Зверніть увагу на основні пункти для здійснення повернення:

  • 14 днів від дати придбання товару;
  • товар без ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації;
  • гарантійний талон;
  • документ, що засвідчує особистість.

   Для інформації: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»

   Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.